Din träningsstudio online
Vanliga frågor
Är appen säker?
Appen bygger på den senaste tekniken och är säker som den kan vara.
Fungerar appen till Iphone/Android?
Appen fungerar till både iPhone, Android och datorn. Så du har tillgång till appen var du än befinner dig.
Finns appen bara på svenska?
Nej, appen finns även på engelska, norska, danska och finska. Däremot finns kostprogrammen bara på svenska.
Varför måste jag svara på olika frågor innan jag får ett träningsprogram?
Appen fungerar till både iPhone, Android och datorn. Så du har tillgång till appen var du än befinner dig.
Kan jag själv leta övningar?
Ja, du kan själv leta efter övningar. Du kan till exempel söka på den muskel du vill träna eller om du vill hitta övningar som passar att göra hemma.
Hur gör jag om jag behöver specialanpassad träning på grund av skada eller annat?
När du fyller i hälsodeklarationen innan vi skapar ditt program anger du skador, sjukdomar och annat som gör att du kan behöva specialanpassning. Skulle du under programmets gång behöva justeringar är det bara att kontakta oss.
Vad ska jag göra om jag inte nöjd och vill ha pengarna tillbaka?
Om du inte är nöjd kontaktar du oss och berättar varför du inte är nöjd. Sedan löser vi det. Har det gått mer än 14 dagar kan vi inte erbjuda någon återbetalning.
Vad ska jag göra om jag inte klarar av de övningar jag fått?
Om du inte klarar av någon av de övningar du fått så kontakta oss så hjälper vi dig vidare.
Hur ofta får jag ett nytt program?
För dig som väljer 1 månad gäller ett program. För dig som väljer längre tid så har du möjlighet till ett nytt program var 6:e vecka.
Vad gör jag om jag glömt mitt lösenord?
Om du glömt ditt lösenord klickar du på länken glömt lösenord vid inloggningsrutan och då får då ett mejl som hjälper dig skapa ett nytt lösenord.